OCBC Customer Service: Cara Hubungi Dan Buat Aduan

Ada masalah dengan OCBC online atau yang berkaitan dengan OCBC? Mencari-cari nombor OCBC Customer service? Jom blogr kongsikan untuk anda no OCBC contact centre untuk anda hubungi bagi memudahkan anda buat aduan jika ada masalah.

Artikel kalini blogr nak kongsikan mengenai hotline OCBC customer service bagi memudahkan pelanggan menghubungi mereka untuk membuat sebarang aduan masalah yang dihadapi berkenaan perkhidmatan OCBC mereka.

OCBC Customer Service Hotline Number

Untuk makluman semua, OCBC Customer Service Hotline ialah +603 8317 5000. OCBC bersedia membantu anda pada setiap masa. Hanya yang terbaik untuk anda dari OCBC Bank.

Berikut merupakan senarai hotline nombor OCBC Bank untuk anda hubungi sekiranya ada masalah.

  • Personal Banking. 03 8317 5000.
  • Business Banking. 03 8317 5200.
  • Premier Banking. 03 8315 4288.
OCBC Customer Service

Masalah Pengguna OCBC

Antara masalah yang sering dihadapi oleh pengguna OCBC ialah

  • Tidak boleh login OCBC online
  • Lupa password
  • Kad OCBC hilang
  • Duit dalam bank hilang
  • Online transfer limit

Sekiranya pelanggan menghadapi salah satu dari masalah di atas atau yang tidak tertulis maka terus sahaja hubungi OCBC customer servis.

Waktu Operasi OCBC Hotline Number

Pihak careline OCBC customer services beroperasi setiap hari dari jam 8.00pagi sehingga 10.00 malam setiap hari 7 hari seminggu. Jadi sekiranya anda menghadapi masalah, terus sahaja hubungi pihak OCBC customer servis supaya masalah yang anda hadapi akan selesai.

Manakala untuk email OCBC waktu operasinya ialah dari jam 8.00 pagi sehingga 10.00 malam setiap Isnin hingga ahad, 7 hari smeminggu.

Cara Buat Aduan Dekat OCBC Customer Servis

Pastikan anda tahu masalah yang dihadapi terlebih dahulu sebelum menghubungi hotline nombor OCBC. Cara buat aduan kerosakan kepada pihak OCBC ialah

  • Sila hubungi nombor customer service di atas
  • Pastikan hubungi ketika waktu operasi sahaja
  • Anda akan bercakap dengan pegawai customer servis
  • Terangkan masalah yang anda hadapi kepada pegawai tersebut dan mereka akan membantu anda
  • Sekiranya masalah tidak dapat diselesaikan sila buat open report supaya pihak teknikal OCBC akan membantu anda.

Sekiranya anda hendak terus walk in ke bank OCBC customer service centre yang berdekatan anda untuk membuat aduan pun boleh juga.

Baca juga

Leave a Comment

error: Content is protected !!