Customer Service Foodpanda: Cara Hubungi Dan Buat Aduan

Ada masalah dengan Foodpanda? Mencari-cari nombor Foodpanda Customer service? Jom blogr kongsikan untuk anda no Customer service Foodpanda contact centre untuk anda hubungi bagi memudahkan anda buat aduan jika ada masalah berkaitan dengan rider ataupun makanan yang dihantar.

Artikel kalini blogr nak kongsikan mengenai hotline Foodpanda customer service bagi memudahkan pelanggan menghubungi mereka untuk membuat sebarang aduan masalah yang dihadapi berkenaan perkhidmatan Foodpanda mereka.

Masalah Pengguna Foodpanda

Antara masalah yang sering dihadapi oleh pengguna Foodpanda ialah

  • Makanan salah hantar
  • Order makanan lambat sampai
  • Rider main letak je makanan
  • Order lain dapat lain
  • Duit ditolak tapi tiada order masuk
  • Cancel order

Sekiranya pelanggan menghadapi salah satu dari masalah di atas atau yang tidak tertulis maka terus sahaja hubungi Foodpanda customer servis.

Customer Service Foodpanda Hotline Number

[iklanblogr1]

Untuk makluman semua, Foodpanda Customer Service Hotline tiada. Foodpanda hanya boleh dihubungi melalui aplikasinya sahaja ataupun web browser. Blogr akan terangkan mengenai cara untuk hubunginya.

Customer Service Foodpanda nombor

Customer Service Foodpanda Dekat Handphone

  • Sila tap panel di bahagian kiri dan skroll ke bawah
  • Cari bahagian Help Centre dan sila dapatkan bantuan mengikut isu yang anda hadapi di aplikasi mobile tersebut
  • Agen foodpanda akan membantu anda dalam masalah mengenai foodpanda

Customer Service Foodpanda Dekat Web Browser

  • Sila buka foodpanda.my dan skroll di bahagian bawah sekali
  • 1 window akan pop up di sebelah kanan skrin anda dan sila buat aduan di bahagian tersebut

Waktu Operasi Foodpanda Hotline Number

Pihak careline Foodpanda customer services beroperasi setiap hari selama 24jam 7 hari seminggu. Jadi sekiranya anda menghadapi masalah, terus sahaja hubungi pihak Foodpanda customer servis supaya masalah yang anda hadapi akan selesai.

Foodpanda Customer Service 24 Hours Number

[iklanblogr2]

Foodpanda kalau nak buat aduan, anda boleh buat aduan bila-bila masa sahaja kerana ia beroperasi 24jam sehari 7 hari seminggu menerusi aplikasi mobile mahupun web browser.

Cara Buat Aduan Dekat Foodpanda Customer Servis

Pastikan anda tahu masalah yang dihadapi terlebih dahulu sebelum menghubungi hotline nombor Foodpanda. Cara buat aduan menegnai kelewatan makanan atau masalah lain berkaitan kepada pihak Foodpanda ialah

[iklanblogr3]

  • Sila layari samada aplikasi ataupun web browser customer service Foodpanda di atas
  • Pastikan hubungi ketika waktu operasi sahaja
  • Anda akan bercakap dengan pegawai customer servis
  • Terangkan masalah yang anda hadapi kepada pegawai tersebut dan mereka akan membantu anda
  • Sekiranya masalah tidak dapat diselesaikan sila buat open report supaya pihak teknikal Foodpanda akan membantu anda.

Sekian sahaja cara hubungi Foodpanda customer servis untuk membuat aduan. Sekiranya anda mengalami masalah mengenai delivery dari Shopee, JnT mahupun ninjavan sila klik mana-mana link di bawah

4 thoughts on “Customer Service Foodpanda: Cara Hubungi Dan Buat Aduan”

  1. Tadi order makanan…..Dan rider bagthu dia buat moto dahulu…
    Tapi dia ambil order tu…Dan 1 jam kmudian Baru makanan sy sampai
    Ayam…kentang Dah sejuk…!!!! Air pun…ais da cair dah….

    Reply
  2. Saya order makanan di Southern Soul Nashville fried chicken subang bestari pada 03.02.2025 jam 12.11tghari.
    Pada jam 12.38tghari Sy lihat jadual perjalanan tapi CANCELLED on 12.48tghari (kedai) saya kesal kenapa CANCELLED order. Bayaran online dah deduct sama buat pesanan

    Reply
  3. Saya nak complain kat. Sini
    Aym gepuk tradisional tarikh 16.2 pukul 4.39 pm.. saya tak paham refund duit. Xdapat balik sedangkan approve cancel order customer? Dah chat customer service kata xboleh. Bayr sebab makanan tengah buat.. klu makanan Tengah buat kenapa xhantar je kt rumh cs.dah makanan xdapat duitan hancus macam tuh je..baru kali saya terkena.. duit xdapat. Balik sebelum cancel order dapat je duit Balik.. kenapa sekarang jadi burn duit.

    Reply
  4. Assalamualaikum dan salam sejahtera..Sy customer ..ingin buat aduan mengenai rider food panda ni memang kurang ajar…mula2 wasup Sy marah2 ..katanya pin location salah…selepas tu Sy reply x jawab2…lama jugak la..telepon..dia jawp kelamaannye…yg pelik..dia kata Foodpandanye dah hantar alamat Sy…tapi Sy masih tidak terima…nanti dia kata akan beri nombor telefon Foodpanda yg hantr tu…lama jugak Sy tggu..call byk kali..tapi still x jawab… beberapa minit baru dia BG..kita telepon nombor yang dia beri..mesin yg jawab..Sy tepon dia LG..byk kali sampai agaknya dia fedup..baru dia reply wsup Sy…dia BG taw LG..food panda nya dah hantr …Sy jwb.. masalahnya x terima…Sy pon cakap kat dia akan wat aduan..dia bengang..dlm beberapa jam kemudian Smpai tengah MLM..org yg terima makanan yg alamat yg salah dia hantr tu, telephone nombor Sy..Ade makanan Sy di alamat rumahnya..food panda tu letak je mknn tu kat rumah yg salah tu…so Sy cakap x pe la..dah malam sgt Sy nak ambil..rezeki rumah yg salah tu ..Sy BG je la dia..apa yang Sy x puas hati.. memang rider Foodpanda ni mcm ni ye..just letak mknn tu..tanpa tanya blah mcm tu je.. Allahuakbar.. mcmne dorg buat keje…budak Foodpanda ni hantar area masjid tanah…dah LA hantar rumah yg salah..tapi x rasa bersalah ek…

    Reply

Leave a Comment