Poslaju Customer Service: Cara Hubungi Dan Buat Aduan

Selalu beli barang online? Seller pos pakai poslaju? Barang lambat sampai? Mencari-cari Poslaju Customer Service untuk dihubungi? Jom blogr kongsikan untuk anda customer support poslaju dan cara untuk hubungi poslaju.

Sebelum kita pergi lebih lanjut mengenai cara hubungi customer service Poslaju, kita fahami dahulu kebiasaan masalah yang dihadapi oleh pengguna Poslaju di Malaysia.

Oleh itu blogr akan kongsikan Poslaju hotline number bagi memudahkan pelanggan menghubungi mereka untuk membuat sebarang aduan berkaitan dengan Shopee.

Masalah Poslaju

Antara masalah yang sering dihadapi pelanggan Poslaju ialah

  • Barang tak sampai
  • Nombor tracking takde keluar detail
  • Suruh hantar kali kedua
  • Update alamat
  • Barang tidak diterima dari tarikh yang dijanjikan
  • Barangan Stuck terlalu lama di transit
  • Dan segala masalah berkaitan poslaju

Sekiranya pelanggan menghadapi salah satu dari masalah di atas atau yang tidak tertulis maka terus sahaja hubungi Poslaju customer servis.

Anda juga boleh menghubungi hotline nombor Poslaju sekiranya menghadapi masalah seperti

  • Nak ubah alamat
  • Akaun disekat
  • Pembelian stem
  • Pertanyaan berkaitan servis poslaju

Poslaju Customer Service Hotline Number

poslaju Customer Service hotline no

Jika anda memerlukan bantuan lanjut, sila hubungi Poslaju hotline number di 1300 300 300 dan ejen Poslaju akan bantu anda dengan segera. Berikut merupakan nombor hotline Poslaju customer service untuk dihubungi

  • Hotline Poslaju: 1300 300 300

Sekiranya anda berada di luar negara tapi nak menghubungi talian poslaju customer support boleh hubungi nombor: +03 2705 9900

Atau melalui live chat dengan perg ke bahagian website poslaju di https://www.pos.com.my/contact-us select Chat with US.

hotline customer servis poslaju

Poslaju Customer Service 24 Hours Number

Waktu Operasi Poslaju Hotline Number

Pihak careline Poslaju customer services beroperasi setiap hari Isnin sampai Jumaat dari jam 8.00 pagi sehingga 5.00 petang. Jadi sekiranya anda menghadapi masalah, terus sahaja hubungi pihak Poslaju customer servis supaya masalah yang anda hadapi akan selesai.

Sekiranya anda menghadapi masalah kecemasan berkaitan poslaju tapi waktu untuk hubungi dah habis, anda juga boleh live chat customer service poslaju yang beroperasi 24 jam sehari 7 hari seminggu.

Cara Buat Aduan Dekat Poslaju Customer Servis

Pastikan anda tahu masalah yang dihadapi terlebih dahulu sebelum menghubungi hotline nombor Poslaju. Cara buat aduan kerosakan kepada pihak Poslaju ialah

  • Sila hubungi mana-mana nombor customer service di atas
  • Pastikan hubungi ketika waktu operasi sahaja
  • Anda akan bercakap dengan pegawai customer servis
  • Terangkan masalah yang anda hadapi kepada pegawai tersebut dan mereka akan membantu anda
  • Sekiranya masalah tidak dapat diselesaikan sila buat open report supaya pihak teknikal Poslaju akan membantu anda.

Bagi yang menghadapi masalah postage dengan ninjavan atau J&T boleh buat aduan di Ninjavan Customer Service dan J&T Customer Service.

Jemput masuk ke Telegram Channel saya!

Leave a Comment