OneXOX Customer Service: Cara Hubungi Dan Buat Aduan

Mesti korang sedang mencari-cari nombor XOX customer service kan. OneXOX adalah sim pack Pra Bayar dan postpaid yang dikuasakan dan disandarkan daripada infra Celcom, iaitu salah satu syarikat telekomunikasi gergasi di negara kita.

Nak simkad telefon nombor lawa? Nak no. sama no plat kenderaan? Nak no. sama mcm tarikh lahir? Nak no. sama tarikh kahwin? Nak no. sama mcm no kad pengenalan (ic)? Nak no. hampir sama dgn no wasap sekarang? Semua boleh dengan XOX.

OneXOX Customer Service Hotline Number

Jika terdapat sebarang masalah dan aduan boleh menghubungi customer service XOX. No Telefon HQ XOX adalah seperti di bawah. 

onexox Customer Service hotline no
  • HQ OneXOX: 03-7800 0033
  • Customer Careline: 1300 888 010/12273

Anda juga boleh terus ke ONEXOX service centre, Customer service tune talk akan membantu anda disana.
Senarai ONEXOX Service Centre
= https://onexox.my/locate-us

Masalah OneXOX

Namun ada juga masa dia pelanggan OneXOX akan mengalami gangguan masalah line slow dan tak stabil. Sekiranya terdapat masalah yang melibatkan simkad XOX tak tahu punca maka number customer service OneXOX sangat diperlukan.

Antara masalah yang sering dihadapi pelanggan OneXOX ialah

  • Tidak boleh buat panggilan
  • Tetiba gangguan terjadi
  • Talian bila call terputus-putus
  • Internet slow
  • Masalah berkaitan bil OneXOX

Oleh itu blogr akan kongsikan XOX hotline number bagi memudahkan pelanggan menghubungi mereka untuk membuat sebarang aduan masalah yang dihadapi.

Waktu Operasi OneXOX Hotline Number

Pihak careline OneXOX customer services beroperasi setiap hari dari jam 8.00 pagi sehingga 10.00 malam. Jadi sekiranya anda menghadapi masalah, terus sahaja hubungi pihak OneXOX customer servis supaya masalah yang anda hadapi akan selesai.

Cara Buat Aduan Dekat XOX Customer Servis

Pastikan anda tahu masalah yang dihadapi terlebih dahulu sebelum menghubungi hotline nombor XOX. Cara buat aduan kepada pihak XOX ialah

  • Sila hubungi mana-mana nombor customer service di atas
  • Pastikan hubungi ketika waktu operasi sahaja
  • Anda akan bercakap dengan pegawai customer servis
  • Terangkan masalah yang anda hadapi kepada pegawai tersebut dan mereka akan membantu anda
  • Sekiranya masalah tidak dapat diselesaikan sila buat open report supaya pihak teknikal XOX akan membantu anda.

Sekiranya anda hendak terus walk in ke customer service centre yang berdekatan anda untuk membuat aduan pun boleh juga.

Baca juga

8 thoughts on “OneXOX Customer Service: Cara Hubungi Dan Buat Aduan”

  1. Data x de. Seminggu dah. Hari2 call operator tapi sama. Apa yg susahnya masalah ni? X buat kerja ke apa? Seminggu x boleh guna. Kerugian tu sapa nak tanggung?

    Reply
  2. Boleh bagi detil byaran xox sy dekat email..nobil xox yg sy pakai dh kena block…so bgi bil tunggak kn untuk sy tahu rm brpa

    Reply
  3. I just want to clarify with you, my line was barred today morning due to pending payment MYR59.00 for September 2024 payment with is due on 14 Oct 2024.
    Today morning I had made a payment and call call service center to unbarred my line and they had inform that I need to make full payment than only can unbarred.
    My question “why I need to make full payment” as my current month payment due date was next month (Nov’2024). What a s***** system is it????

    Reply

Leave a Comment

error: Content is protected !!