Ninjavan Customer Service: Cara Hubungi Dan Buat Aduan

Sekarang ni dah banyak jenis postage yang ada. Ninjavan merupakan salah satunya yang paling terkenal. Ada seller pos barang pakai ninjavan? Barang lambat sampai? Tetiba barang tak sampai dan anda perlukan nombor Ninjavan Customer Service untuk dihubungi? Jom blogr kongsikan untuk anda customer support Ninjavan dan cara untuk hubungi Ninjavan hotline.

Sebelum kita pergi lebih lanjut mengenai cara hubungi customer service Ninjavan, kita fahami dahulu kebiasaan masalah yang dihadapi oleh pengguna Ninjavan di Malaysia.

Jadi sekiranya anda menghadapi masalah ini maka bolehla terus hubungi nombor Ninjavan hotline number yang Blogr kongsikan ini bagi memudahkan pelanggan menghubungi mereka untuk membuat sebarang aduan berkaitan dengan Shopee.

Masalah Ninjavan

Antara masalah yang sering dihadapi pelanggan Ninjavan ialah

  • Barang tak sampai ke destinasi
  • Nombor tracking takde keluar detail
  • Suruh hantar kali kedua
  • Update alamat terkini bagi hantaran kali kedua
  • Barang lambat sampai dari tarikh yang dijanjikan
  • Barangan Stuck terlalu lama di transit da n nak ambil sendiri
  • Dan segala masalah berkaitan Ninjavan

Sekiranya pelanggan menghadapi salah satu dari masalah di atas atau yang tidak tertulis maka terus sahaja hubungi Ninjavan customer servis.

Anda juga boleh menghubungi hotline nombor Ninjavan sekiranya menghadapi masalah seperti

  • Nak ubah alamat
  • Akaun disekat bagi syarikat yang menggunakan servis ninjavan
  • Pembelian sampul
  • Pertanyaan berkaitan servis Ninjavan

Ninjavan Customer Service Hotline Number

Ninjavan Customer Service

Jika anda memerlukan bantuan lanjut, sila hubungi Ninjavan hotline number di +60 111 722 5600 dan ejen Ninjavan akan bantu anda dengan segera. Berikut merupakan nombor hotline Ninjavan customer service untuk dihubungi

  • Hotline Ninjavan: +60 111 722 5600

Sekiranya anda berada di luar negara tapi nak menghubungi talian Ninjavan customer support boleh live chat dengan pergi ke bahagian website Ninjavan di https://www.ninjavan.co/ pilih ENQUIRY dan pilih bahagian ‘Speak to Live Agent’

Ninjavan Customer Service 24 Hours Number

Waktu Operasi Ninjavan Hotline Number

Sekiranya anda hubungi +60 111 722 5600, pastikan hubungi dari jam 8.00 pagi sehingga 8.00 malam. Pihak careline Ninjavan customer services beroperasi setiap hari Isnin sampai sabtu. Jadi sekiranya anda menghadapi masalah, terus sahaja hubungi pihak Ninjavan customer servis supaya masalah yang anda hadapi akan selesai.

Manakala untuk live chat ninjavan, waktu operasinya ialah Isnin hingga sabtu dari jam 9.00 pagi hingga 7.00 malam manakala hari Ahad dari jam 9.00 pagi hingga 6.00 petang. Cuti umum semua khidmat Ninjavan customer servis tutup.

Sekiranya anda menghadapi masalah kecemasan berkaitan Ninjavan tapi waktu untuk hubungi melalu telefon dah habis, anda juga boleh live chat customer service Ninjavan.

Cara Buat Aduan Dekat Ninjavan Customer Servis

Pastikan anda tahu masalah yang dihadapi terlebih dahulu sebelum menghubungi hotline nombor Ninjavan. Cara buat aduan kerosakan kepada pihak Ninjavan ialah

  • Sila hubungi mana-mana nombor customer service di atas
  • Pastikan hubungi ketika waktu operasi sahaja
  • Anda akan bercakap dengan pegawai customer servis
  • Terangkan masalah yang anda hadapi kepada pegawai tersebut dan mereka akan membantu anda
  • Sekiranya masalah tidak dapat diselesaikan sila buat open report supaya pihak teknikal Ninjavan akan membantu anda.

Bagi yang menghadapi masalah postage dengan Poslaju atau J&T boleh buat aduan di Poslaju Customer Service dan J&T Customer Service.

Jemput masuk ke Telegram Channel saya!

Leave a Comment